Annons:
Etikettmedicinering
Läst 7308 ggr
Anterrabae
2011-02-04 01:30

Kväveoxid

Jag har testat att tillföra kroppen noniextrakt i form av kosttillskott - droppar, som hjälper till att producera kväveoxid, ett livsnödvändigt ämne som diabetiker pga svängande socker har extra svårt att tillverka.

Resultatet är att kärlen (och all annan vävnad) blir mer elastisk.. (mindre komplikationer) samt att den fungerar som extra glukosbärare, jämte insulin. Har själv halverat doserna.. och har en bekant som är insulinfri typ 1:a!!! (med perfekt HbA1c dessutom.. ;)

Kväveoxiden hjälper även till att ev sparka igång den egna insulinproduktionen, eftersom det är ett av de viktigaste ämnena i all självläkning av kroppen.

En annan källa till kväveoxid är Arginin, en aminosyra..

Åsikter och kommentarer på detta? Kände att jag ville dela med mig eftersom det funkar så bra för mig. :D

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Annons:
[Jeremina]
2011-02-04 02:04
#1

Intressant det ska jag kolla!

Anterrabae
2011-02-04 02:06
#2

Gör det, de som upptäckte kväveoxidens funktioner i kroppen fick nobelpris i medicin… Det används till allt..

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Jeremina]
2011-02-04 02:08
#3

Exakt vad heter det om jag ska köpa det åt min man?

Anterrabae
2011-02-04 08:56
#4

Nitro Fx Från Kyäni. (samma princip som gör att nitroglycerintabletter fungerar vid kärlkramp, det gör detta med. Under tungan och direktverkar)

Det är ett nätverksföretag så man skaffar sig ett konto, reggar sig som kund och sen handlar man i deras nätbutik. Hjälper dig gärna och fixa detta.

Men innan, läs gärna mer på Kyäni.net under produktfliken, fråga gärna om det är nåt..

Annars är aminosyran Arginin ett annat, inte riktigt lika effektivt sätt att tillgodogöra sig kväveoxiden. Men det funkar :)

Nonijuice är en annan produkt som bidrar till kväveoxidproduktion..

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Jeremina]
2011-02-05 03:36
#5

#4 Tack…jag ska gå in och läsa i morgon Glad

Upp till toppen
Annons: