Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2862 ggr
[per50]
9/14/12, 4:46 PM

För två dagar sedan

Jag var på denna sajt för ca: 2 dagar sedan men ännu har ingen svarat på mitt inlägg, man kan undra varför, är inte mitt inlägg intressant nog.

Annons:
Lamina
9/14/12, 4:48 PM
#1

Det tycks inte varit någon som har skrivit något överhuvudtaget sen du skrev ditt inlägg. Rätt så inaktiv sajt skulle jag säga… Obestämd

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[per50]
9/14/12, 4:53 PM
#2

#1 konstigt diabetes som är så viktigt, det är ju fler och fler som får diabetes.

vad vet du om diabetes?

Lamina
9/14/12, 5:33 PM
#3

Skrämmande lite, med tanke på att jag har folk i min närhet som har diabetes. Men kan tänka mig att det finns andra diabetesforum som kanske är lite aktivare därute, bara man söker.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[sakring]
9/14/12, 6:46 PM
#4

Det finns gott om folk här som är kunninga, jag vet inte var de tagit vägen. Men du kan använda sökfuntionen så länge.

Record
9/15/12, 2:38 PM
#5

# Per50

Hej du måste förstå att diabetes är en kritisk åkomma där man inte skall gå förbi läkarnas kunskap det är nog det som gör att ingen svarar.

Själv är jag diabetiker typ 0 dvs utan mediciner sedan 2008 genom kostförändring. Tycker du skall kontakta en diabetesläkare för att göra en belastningstest att du har diabetes, trots att dina symtom som du beskriver lutar ditåt.

Tappa inte modet det löser sig säkert jag fick mycket hjälp på "kolhydrater.ifokus" med kostval.

Karin20
9/27/12, 4:19 PM
#6

Tycker du att du fått svar?

//Karin

Annons:
Upp till toppen
Annons: