Annons:
Etikettövrigt
Läst 2447 ggr
[Xmizzmansonx]
2012-12-13 14:38

Diabetes eller inte?

hej. jag grubblar och grubblar. Igår när jag mockade. snurrade det i huvudet och hjärtat rusade på mig. Jag trodde jag skulle svimma, det är inte första gången. Hände mindre än två veckor sedan också. Ringde doktorn och när jag kom in och tagit blodprov och sådant sa han jag hade lågt blodtryck. Och dom undrade om jag hade socker sjuka. Nej sa jag? och då svarar han att jag har socker i urinen( hm:/ gjorde urin test för jag hade ont i magen visade att jag hade massa giftiga ämnen i urinblåsan så ramlösa är min bästa vän ett tag..) och han sa att jag hade diabetes. jag grät som en tok. Åkte in idag. skulle ta nya prover fast då skulle jag vara fastande. Det visades ingenting. Inga tecken alls. Så på tisdag ska jag dit och göra glukos test. evigheter till dit känns det som. Mitt hjärta rusar så fort jag äter frukt, fransbröd, liknande. Och när jag fick "svimmattacken" fck jag ett glas läsk och det lugnade sig. Att få svar att man har det och sedan inte. Jag vill inte ha det men är rädd, vill ju ha svar på vad det är så jag kan göra ngt åt det… men får inte det:/. Jag har gått ner fem kilo på en vecka nu. Något är inte rätt. Hur vad det för er? kan knappt sova och bara tänker på resultaten. Sitta två timmar efter druckit rent socker på tisdag:/ usch..

Annons:
Emelieeliesersson
2012-12-13 19:28
#1

Jag var jätte törstig, drack runt 3 liter om dagen, hade huvudvärk och kunde inte kocentrea mig= missade  princip hela 4:an vilket ledde till att jag har varit underkänd i matte t.ex. i 3 år men nu, i åttan, är jag godkänd i gen. Jag var sötsugen hela tiden, jag drack jätte mycket saft och åt godis. Jag mådde rent dåligt och tappade 11 kilo.

fotoninja
2012-12-17 18:51
#2

om, du skulle ha diabetes, så tror jag att du klarar det galant! du tänker ju redan rätt med ramlösa. och du motionerar. ridning är bra. lycka till! Glad

Zepp
2013-01-08 02:46
#3

Hur gick det.. vi sitter på nålar och väntar på resultatet!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Upp till toppen
Annons: