Annons:
Etikettövrigt
Läst 87 ggr
flocken
2020-09-21 05:25

V 39 diabetes

Nu är det en ny vecka. Kör på

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
2020-09-21 05:27
#1

Haft besök hela helgen.
När de väl åkte hem var vår yngsta så övertrött så det var bara skrik och bråk resten av dagen och kvällen. Tog över en timme att få honom att somna. Han satt i sängen o bara skrek. Han är 8 år

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
2020-09-24 05:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Veckan har verkligen sprungit iväg.
Idag ska stygnen bort. Så otroligt skönt.

I lördags fick vi hem kanin nr 6. Igår fick yngsta sonen pyssla om honom. Vilken stolt kille

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
2020-09-25 05:14
#3

Jäklar vad kallt vi har nu på morgonen. Omkring 5 grader.
Tur det hinner bli lite varmare innan vi ska ut o gå.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
2020-09-26 07:07
#4

När man tar en godisbit på kvällen o vaknar med förhöjda värden på morgonen. Nåja, det sjunker under dagen.

Trött och huvudvärk. Tror det är vädret som spökar.
Sugen på att baka idag. Se vad jag hittar på

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
2020-09-27 07:32
#5

Fortfarande huvudvärk.
Försökte allt för att må bättre igår. Även godis. Men icke.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Caeli
2020-09-27 12:06
#6

Tjatigt med huvudvärk. Speciellt när den är av den envisa sorten. Jag är också en sån som försöker med "allt" för att det ska gå över. Vad har du för metoder? (Bara nyfiken!😃)

Annons:
flocken
2020-09-27 12:51
#7

#6: kaffe, energidryck, promenad, vila, panodil, godis (mitt blodsocker 😳), mat, vila. Har jag missat något? 😄
Lagade inte ens mat igår. Vi tog hem kinesiskt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Caeli
2020-09-27 15:17
#8

Brukar testa några glas vatten, kaffe, mat, frisk luft, spikmatta, massera nackmuskler och axlar, borsta tänderna mm 😁. Hjälper ingenting blir det panodil.

Men jag har inte huvudvärk speciellt ofta och jag är medveten om att det är en lindrig variant, troligen någon typ av spänningshuvudvärk.

flocken
2020-09-27 18:53
#9

#8: detta är nog alla spänningar som börjar släppa efter min operation osv. Då brukar jag få huvudvärk. O sovit lite dåligt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: