Annons:
Etiketterdiabetesövrigt
Läst 103 ggr
flocken
2020-10-05 05:27

Vecka 41 diabetes

Här kommer veckans klotterplank

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
2020-10-05 05:30
#1

Godmorgon
Vi hade kalas i helgen. Yngsta sonen fyllde 8 år onsdag förra veckan. Jag fyller 37 onsdag denna vecka.
Jag brukar försöka göra sockerfria tårtor. Men orkade inte denna gång. Gjorde 2 st exotiska plankor. Det fick räcka.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Scorpio97
2020-10-05 21:22
#2

God kväll. Hade en massa saker som krånglade förra veckan och orsakade extra stress, vilket tyvärr även ledde till väldigt dålig kost. Bla pizza i torsdags, vilket för mig alltid leder till en dålig cirkel där jag äter sött/kolhydrater vilket gör mig sugen på sött/kolhydrater osv.. Borde ju veta vid det här laget att pizza är en dum idé

Men idag är en ny dag och ny vecka. Har inte ätit riktigt bra idag heller men bättre i alla fall. Har även planerat maten för resten av veckan så förhoppningsvis kan jag följa planen också

#1 Grattis i förskott!


//Jessie

flocken
2020-10-06 05:32
#3

#2: pizza är något av det sämsta jag kan äta. Gör jag egen funkar det bättre.
Man är inte mer än mänsklig.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
2020-10-06 05:34
#4

Fy vilken hemsk natt.
Gick o lade mig på bs på 5,2. Lite för lågt för mig. Ont i kroppen tack vare en långpromenad med 7 hundar i koppel. Eller 6 st i koppel. Min sigge går lös.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
2020-10-08 05:14
#5

Igår var jag hos veterinären med sigge. Fick diagnosen primär epilepsi. Knappt 16 mån gammal.
Idag ska jag hämta hans medicin. Fanns inte inne.

Tänk att det redan är torsdag. Dagarna bara rusar iväg.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
2020-10-09 05:42
#6

FREDAG ✨
Jäklar var fort veckan har gått.
Mitt fokus har varit på sigge o kommer fortsätta vara så tillsvidare.
Idag ska vi iväg och höft och armbågsröntga sigge. Sen dröjer det innan jag får svaren.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
2020-10-10 06:37
#7

Godmorgon
Planer på att baka tekakor idag. Men först vill jag ut på en promenad med sigge.
Det regnar

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Caeli
2020-10-10 09:24
#8

Regnar här också. Är så glad att jag klippte gräset igår. Satt på gräsklipparen hela eftermiddagen… Förmodligen sista för säsongen.

flocken
2020-10-10 18:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#9

Jag har motionerat sigge halva dagen. Sen han började med sin epilepsi medicin har han fått ny energi. Har varit så låg mellan de senaste anfallen. Men nu är glimten i ögonen tillbaka och han är full med bus

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: