V 42 diabetes
Veckans klotterplank
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner. (Rexkanin inaktiv)Medarbetar sällskapshundar, fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Ännu en kall morgon.
Varit så fruktansvärt sötsugen denna helg. Men är jag trött äter jag för att hålla mig vaken
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner. (Rexkanin inaktiv)Medarbetar sällskapshundar, fibromyalgi och diabetes

God eftermiddag! Fick lite oväntat besök av min familj i helgen, väldigt trevligt men blev också lite sämre mat. Annars har jag skött maten hyfsat bra under veckan men inte optimalt, vilket syns på morgonvärdena.
Väntar och ser om jag får läkartid snart, senast jag hörde skulle jag komma på återbesök i november och då borde jag ju få kallelse någon gång denna månad. Jag vill absolut inte få mer mediciner så jag måste skärpa mig med maten
#1 Usch, det är så jobbigt med sötsug!
//Jessie
#2: det med sämre mat känner jag igen. Blivit vanligt godis o chokladkakor här på kvällen. Värdelöst.
Bättre att baka något själv.
Men är så trevligt med besök. Jag blir bara så trött
…………………………………..
Huvudvärk.
Jobbat med problemhund idag. Blir så utmattad efter det.
Efter jobbet tog jag och barnen på oss badkläderna och hoppade i spabadet. 10 grader ute - 39 i badet
…………………………………..
När man vaknar 04:30. Ser ett mail från kennelklubben med sigges höft och armbågsröntgen.
Lyckan är total! Man nästan hoppar ur sängen för att visa husse innan han åker till jobbet.
Friröntgad 😃👏
…………………………………..

#6 Vad skönt för er!
//Jessie
Nu har det blåst storm i ett dygn. O fortsätta ska det.
…………………………………..