Annons:
Etiketterdiabetesövrigt
Läst 336 ggr
flocken
10/12/20, 5:31 AM

V 42 diabetes

Veckans klotterplank

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
10/12/20, 5:32 AM
#1

Ännu en kall morgon.

Varit så fruktansvärt sötsugen denna helg. Men är jag trött äter jag för att hålla mig vaken

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Scorpio97
10/12/20, 4:33 PM
#2

God eftermiddag! Fick lite oväntat besök av min familj i helgen, väldigt trevligt men blev också lite sämre mat. Annars har jag skött maten hyfsat bra under veckan men inte optimalt, vilket syns på morgonvärdena.
Väntar och ser om jag får läkartid snart, senast jag hörde skulle jag komma på återbesök i november och då borde jag ju få kallelse någon gång denna månad. Jag vill absolut inte få mer mediciner så jag måste skärpa mig med maten

#1 Usch, det är så jobbigt med sötsug!


//Jessie

flocken
10/12/20, 5:27 PM
#3

#2: det med sämre mat känner jag igen. Blivit vanligt godis o chokladkakor här på kvällen. Värdelöst.
Bättre att baka något själv.
Men är så trevligt med besök. Jag blir bara så trött

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
10/13/20, 6:12 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#4

Någon ville inte vakna idag.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
10/13/20, 7:09 PM
#5

Huvudvärk.
Jobbat med problemhund idag. Blir så utmattad efter det.

Efter jobbet tog jag och barnen på oss badkläderna och hoppade i spabadet. 10 grader ute - 39 i badet

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
10/14/20, 5:25 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

När man vaknar 04:30. Ser ett mail från kennelklubben med sigges höft och armbågsröntgen.
Lyckan är total! Man nästan hoppar ur sängen för att visa husse innan han åker till jobbet.
Friröntgad 😃👏

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Scorpio97
10/14/20, 2:29 PM
#7

#6 Vad skönt för er!


//Jessie

flocken
10/15/20, 5:16 AM
#8

Nu har det blåst storm i ett dygn. O fortsätta ska det.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: