Annons:
Etiketterdiabetesövrigt
Läst 91 ggr
flocken
10/19/20, 5:22 AM

V 43: diabetes

Ny vecka, nytt klotter

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
10/19/20, 5:25 AM
#1

Varit fullt upp i helgen som vanligt. Mannen har jobbat natthelg 18-06.

Har dåliga värden nu en period. Antingen ändra medicinen eller se vad jag kan ändra i kosten

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
10/20/20, 5:36 AM
#2

Tisdag.
Strax över 0 grader. Som vanligt trött o lätt huvudvärk.
Jag behöver verkligen sömn. Sover så dåligt. Min ork börjar ta slut.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Scorpio97
10/21/20, 8:27 PM
#3

#2 Vad jobbigt. Dålig sömn påverkar verkligen allt. Hoppas att du får sova bättre snart! Blodsockret påverkas ju rätt mycket av stress, dålig sömn och så också


För mig händer inget särskilt denna vecka. Skolarbete och sådär som vanligt. Sen är jag lite udda och ogillar värme, så jag är rätt nöjd över temperaturen just nu. Däremot slipper jag gärna snö :)


//Jessie

flocken
10/22/20, 5:40 AM
#4

#3: ja blodsockret behöver vi inte tala om 😝 en morgon låg det på över 7. Försöker hitta kontrollen igen.
Men är mycket övertid på jobbet. Även att jag jobbar hemma. Det sliter.
Jag är inte heller någon värme älskare. Ligger det på max 23+ kan jag kanske göra något. Älskar att sola. Men jag måste röra på mig då det är viktigt att hundarna får komma ut.
Läntar till vintern.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
10/25/20, 6:31 AM
#5

Söndag.
Halva familjen är iväg till Jönköping på handbollsmatch.
Inga direkta planer för dagen. Hoppas 8 åringen hittar någon att leka med

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: