Välkommen november
Åh nu börjar min favorit tid.
Nu ska utebelysningen upp. Älskar att gå ut på kvällen o kolla all belysning.
O snart, snart åker julsakerna upp.
Nu går jag in i min mystid
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner. (Rexkanin inaktiv)Medarbetar sällskapshundar, fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

#1: min man säger att jag är en vampyr 😄 älskar mörkret. Inte regnet. Mörkret.
På sommaren fixar jag ute så allt blir mysigt.
Nu går jag in. Tar fram alla filtar, tänder ljus, fixar mysig belysning.
Sen älskar jag att få ta fram de tjockare tröjorna.
Jag lagar annan typ av mat.
Njuter
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner. (Rexkanin inaktiv)Medarbetar sällskapshundar, fibromyalgi och diabetes

Jag gillar inte mörkret, jag tycker det är bäst sommartid när det är ljust nästan dygnet runt. Lite trist när det är som mörkast och man knappt hinner se solen innan den går ner igen. Däremot trivs jag bra med att det blir kallare. Så hösten/vintern för med sig vissa nackdelar och vissa fördelar :)
Sen har det varit lite trist väder här senaste tiden. Regn kan vara mysigt, men när det är grått och småduggar i flera veckor blir det lite enformigt. Då får det, enligt mig, hellre regna ordentligt några dagar och sedan vara sol några dagar.
Jul vill jag helst inte tänka på förrän i december. Jag tycker oftast att butiker osv börjar lite väl tidigt med julsaker, julmusik osv. Jag hinner tröttna på julen innan den ens varit..
//Jessie
Ja nackdelen är regnet. Framförallt då man har glasögon.
Jag lider inte så mkt av mörkret då mina dagar består av att vara ute. Min mest intensiva tid är från 8:30 - 14:00. Sen tappar vi ner o hundarna börjar gå hem.
…………………………………..