Annons:
Etikettövrigt
Läst 52 ggr
flocken
2021-01-04, 05:36

Vecka 1 diabetes

Välkommen till årets första klotter

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner. (Rexkanin inaktiv)Medarbetar sällskapshundar, fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
2021-01-04, 05:36

Uppe tidigt. Dax att börja jobba. Det är - 1 och snöar.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner. (Rexkanin inaktiv)Medarbetar sällskapshundar, fibromyalgi och diabetes

flocken
2021-01-04, 05:44

Lite mörkt vissa partier. Men inte lätt att filma en utvilad bordercollie när det är mörkt ute i första snön

…………………………………..

flocken
2021-01-05, 05:50

Godmorgon
+2 o blask o snorhalt ute. Se hur det ser ut i skogen idag.

…………………………………..

flocken
2021-01-06, 05:46

Godmorgon
Ledig dag mitt i veckan. Mannen går på sitt jobb pass idag. Så ligger kvar i sängen med sigge.
Senare dyker det upp lite barn för att leka.

…………………………………..

flocken
2021-01-09, 06:17

Redan lördag.
Snöade lite när jag var ute med sigge. Hoppas det fortsätter.
Idag blir det korvgrillning. Ikväll Langos.
Inga karlar ikväll. Bara 2 mammor och 5 barn

…………………………………..

Scorpio97
2021-01-09, 17:10

Hade planerat att ta en utflykt till ett friluftsområde idag. Något jag funderat på i flera månader men det har inte blivit av pga lathet och för att det kräver en bussresa (vilket dels kostar pengar, dels ger mig lite dåligt samvete för det är ju ingen nödvändig resa). Vaknade imorse och såg att det var helt grått ute så latheten fick vinna igen.
Men när jag vaknade igen någon timme senare var det faktiskt lite sol, så det fick bli en promenad i närområdet istället. Får se om utflykten blir av imorgon :) Går ju bra att promenera häromkring också, är väl mest att det är lite trist med samma miljöer hela tiden och att aldrig riktigt komma ifrån trafiken och folk

//Jessie

Annons:
Upp till toppen
Annons: