Vecka 2 diabetes
Välkommen till veckans nya klotterplank
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner. (Rexkanin inaktiv)Medarbetar sällskapshundar, fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Idag blev min utflykt faktiskt av. Var så soligt och fint idag att jag var tvungen att passa på, så jag var ute i nästan tre timmar och promenerade runt. Blev kanske inte så högt tempo för det var lite halt (dessutom spelar jag Pokemon Go vilket kräver lite stopp), men ändå. Blev sugen på varm choklad halvvägs, men jag insåg att jag inte äger något termos så jag hade inte kunnat ta med det även om jag tänkt på det hemma. Blev en kopp när jag kom hem istället, sockerfri såklart :)
//Jessie
#1: åh vad härligt det låter. Stunder som betyder så mkt.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner. (Rexkanin inaktiv)Medarbetar sällskapshundar, fibromyalgi och diabetes
Godmorgon
-7 ute. Hoppas bara kylan håller i sig. Vädret är så ostabilt just nu.
…………………………………..
Kallt idag.
Min vinterjacka till jobbet har gett upp. Måste till Jula o köpa en ny. Hade hoppats att den skulle klara sig vintern igenom.
…………………………………..

Här är det -11, tror det är kallaste det har varit dagtid hittills denna vinter. Ser även lite blå himmel, men jag sitter inne med en hemtenta så får se om jag hinner ut innan solen försvinner eller det blir mörkt
#4 Lycka till med jack-köpet :) Jula brukar ha bra vinterkläder, min mamma brukar handla där
//Jessie