Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1662 ggr
[per50]
2009-11-28 14:51

Första advent och skyltsöndag.

Nu nalkas det mot första advent och skyltsöndag, och nu skulle det vara roligt att veta om ni tänker gör något speciellt då.

Annons:
Karin20
2009-11-28 15:13
#1

Idag har jag plockat fram adventsstakarna och köpt julstjärnor. Nu ska här närma sig jul!

I morgon är det kyrkan som gäller. Kan bara inte missa det, med all musik som följt med sedan barnsben.

//Karin

[per50]
2009-11-28 15:14
#2

Jag jul pysslat lite igår med att ta fram julstakar, julstjärnor och sätta upp julgardiner och några tomtar i bokhyllan.

[ngupa]
2009-11-29 09:55
#3

Här är också adventstakarna framme och ett ljus ska väl tändas dagen till ära. Skrattande

RuiXue
2009-12-01 22:16
#4

Hängde upp ljuskedja på balkongen och satte upp adventsstake i fönstret i fredags Skrattande Igår hängde jag upp glitter och glitteräpplen på jobbet och imorrn ska jag överaska ett par kollegor i en annan del av lagret med att pynta hos dom imorrn eftermiddag när de gått för dagenOskyldig Har även satt glitter och batteriljuskedja på min truck på jobbetSkrattande Ska ha tomteluva på mig imorrn ocksåFlört

Jennie


Karin20
2009-12-02 22:56
#5

Schysst med glitter på trucken!

//Karin

RuiXue
2009-12-04 21:43
#6

#5 Lite jul måste det vara även på ett lagerSkrattande Sprider både julkänslor och arbetsglädjeSkrattande I onsdags smög jag iväg efter min sena paus och satte upp juldekorationer i "minilagret" som hör till oss numera men pga av kontrakt och så fortfarande har sitt egna lager och kunder. De ska dock helt flytta samman med oss snart bara all byråkrati med kommuner blir klar haha Men mina kollegor som är i den delen av lagret fick sig en glad överaskning igår morse när de kom till jobbet tihi

Jennie


Annons:
Upp till toppen
Annons: