Annons:
Etikettkost
Läst 3053 ggr
Anken
11/25/09, 2:18 AM

Rensar hyllorna...

Tycker det är så tråkigt att en del affärer rensar sina hyllor på sockerfritt. Nu senaste var att de tog bort den sockerfria oboyen på hemköp. För några månader så tog dom bort en chokladkaka också som var sockerfri.

Brukar de rensa "era" hyllor eller expanderar de i affärerna?

Måste dock säga att det finns goda läsker nu som är sockerfria, det gillar jag! Glad

Annons:
Maja
11/25/09, 8:22 AM
#1

Jag tycker att det är oerhört tråkigt att ICA-affären som ligger här i närheten inte har någon light-apelsinläsk. De har bara light-cola, men jag saknar apelsinläsken. Nu har jag en egen SodaStreamer så nu kan jag göra min egen läsk, men jag saknar ändå just den speciella Fanta Free Apelsin.

Anken
11/25/09, 7:09 PM
#2

#1, Jag såg att de hade bytt förpackning på ICAs egna läsker och dom har apelsinläsk light nu, vet inte om de haft den innan men du kanke kan fråga om de kan ta in den i sortimentet? Den var billig också. Annars tycker jag Fanta Free är jättegod.

Sen har jag för mig att det fanns risifrutti utan socker förut? Nu finns det bara lättsockrad. Förstår inte vitsen med det. Obestämd

Maja
11/26/09, 3:30 AM
#3

#2 - ICAs är inte lika god, tyvärr.. :/ Har testat den från andra butiker men njae.. Den fungerar, men inte mer än så.

Sockerfri risifrutti? Det låter inte gott.. :P De få gånger jag äter det (en gång varannan månad eller något sådant) så köper jag vanlig. Testade den lättsockrade här för några dagar sedan men neeej, usch..

Anken
11/26/09, 6:56 PM
#4

#3, den som var utan socker var helt okej faktiskt men jag kommer ju inte ihåg hur den vanliga smakar så jag kan tyvärr inte jämföra.

Upp till toppen
Annons: