Annons:
Etikettövrigt
Läst 3129 ggr
linn-zy
2013-03-13 23:01

HJÄLP!

Hej!

Jag behöver hjälp.

jag har så smått att börjat träna lite granna, mest är jag ute och går men med en träningsprofil på Runkeeper och i slutet av Mars ska jag kunna springa/jogga 4 km.

Nu har jag ju pump och tycker mest att den är i vägen när jag tränar (jo även när jag gör situps och så)

Hur gör ni? Har ni träningsbyxor med fickor(tycker de är svårt att hitta!) eller tar ni helt enkelt av pumpen vid träning? sedan var det ju det dära med druvsockret, var sjutton ska jag förvara det under min träning? Oftast behöver jag det inte men det har hänt att jag fått ett bs-fall.

Detta är en av orsakerna till att jag aldrig riktigt hållt fast vid någon träning, därför att pumpen mest känns ivägen just då (annars älskar jag den!) och det är så klumpigt att jogga med både pump och druvsocker i fickan.

tacksam för era åsikter. //L

Annons:
Karin20
2013-03-13 23:41
#1

Hej Du kanske redan sett den här sidan http://www.annaps.com/sv/

//Karin

linn-zy
2013-03-14 16:32
#2

Hmm njaaa… Ligger inte riktigt i min prisklass….

fenix92
2013-03-16 14:10
#3

Har själv inte pump så vet inte om detta skulle funka men det finns ju iPhone-fodral som du fäster runt överarmen när du tränar. Hade den fått plats i ett sådant?

linn-zy
2013-04-02 22:33
#4

Hade glömt att kika inn här.

#3; Den skulle möjligen få plats i ett sådant, men så var det ju det med slangen….nog skulle den räcka men jag undrar hur de känns när man rör på armen…får ta och kika närmare på detta!

Upp till toppen
Annons: