Annons:
Etikettfråga-doc
Läst 3160 ggr
mandylane
7/4/13, 8:33 PM

jag tappar förståndet här

jag fattar inte!!!!!!!!!

jag tränar ca 5 dagar i veckan, både styrke och cardio, jag äter 5 ggr om dagen och bra mat, äter onyttigt en gång i veckan och jag ligger bra i blodsockret! men jag går inte ner i vikt!! jag bryr mig inte om vad siffrorna säger men detta har blivit en princip sak för mig, jag kämpar och kämpar men får inga resultat!! alla cm jag tappat har jag fått tillbaka helt plötsligt! jag är inte så där jätte stor ( 168, 64) men jag orkar snart inte mer ! är det pga av diabetesen som gör att allt går åt helvete eller är det nå anat ??????

Annons:
RobinEH
7/4/13, 8:35 PM
#1

Det spelar ingen roll om du så springer 23 timmar om dygnet eller bara äter sjögräs. Vill du gå ner i vikt så måste du inta mindre energi än din kropp förbrukar.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

Zepp
7/5/13, 8:55 PM
#2

Jamen.. varför tränar du då.. det gör man för att gå upp i vikt!

Dvs träning rätt utförd leder till tillväxt.. det är själva tanken bakom att träna!

Sen så.. vad äter du.. äter du för ökad tillväxt av muskler eller svälter du.. eller äter du för ökad fettcellstillväxt!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

papa-bear
7/6/13, 2:22 PM
#3

168 cm och 64 kg är väl inget att våndas över om du tränar så hårt. muskler väger mer än fett, så är du stenhård i kroppen, var stolt istället.

Caracara
7/14/13, 9:35 PM
#4

Du vet väl om att muskler väger mer än fett, så du kanske går upp i vikt eller stannar kvar på 64 kilo. Så släng vågen, och mät dina framgångar med ett måttband i stället.. Eller om du har byxor som du inte kommer i, och vips så sitter snyggjeansen som en smäck!!! Lycka till!

Karin20
7/21/13, 9:41 PM
#5

http://www.primalscienista.com/ Martina Johansson som driver den här bloggen har en massa idéer om träning och viktminskning. Titta där!

//Karin

Upp till toppen
Annons: