Annons:
Etikettforskning
Läst 2217 ggr
fridelfina
2013-07-14 21:27

Tips för att bidra till forskningen om diabetes

Har precis beställt armbandet "Familj med diabetes" härifrån:

www.diabetessmycken.se

Brukar du göra nåt för att bidra till forskningen kring diabetes eller är du på annat sätt aktiv i nån diabetesföreing? Vi har länge varit med i diabetesförbundet, men det är länge sedan vi var på nån aktivitet. När dotter var liten och fick diabetes typ 1 som 2 åring (maken fick typ 2? för några år sen) var vi på några möten för föräldrar.

Nu skulle jag önska att dotter skulle aktivera sig i ungdomsföreningen, men hon vill inte.

 
 

Annons:
Julialex
2013-07-17 09:07
#1

Min kusin köpte ett par örhängen därifrån till mig i födelsedagspresent, det var så fint av henne tycker jag. Jag skulle gärna beställa ett armband men jag gillar inte de på sidan, vill hellre ha något i en metall. Men äppel-örhängena ska jag beställa snart! 😃

http://julialex.blogg.se

Karin20
2013-07-18 21:44
#2

Jag tror att de har ganska kul i ungdomsföreningen. Själv leder jag en grupp dom äter lchf på Storstockholms Diabetesförening. Vi träffas en gång i månaden och pratar. Det är helt ideellt. Om du bor i Stockholm tycker jag du ska komma!

//Karin

veomi
2013-08-01 20:32
#3

Jag brukar köpa fina Cara armband :) när jag var yngre åkte jag på Diabetes läger varje sommar och varje vinter. Men nu verka de inte finnas så mycket aktiviteter för oss ung/vuxna.

" Dont dream your life, Live your dream "

Upp till toppen
Annons: