Hej det är som så att min mamma kan vara rätt så speciell hon är inte helt frisk psykisk sjukdom vet ej vad och sen är hon även alkoholist och en j*vel på att ljuga och manipulera folk i hennes omgivning. Nu på senare tid fick hon akut bukspottkörtel inflammation detta ska tydligen göra äckligt ont. Och man kan få det på grund av att man missbrukat alkohol under en längre tid. Men hon ville så klart inte erkänna att det var det hon hade när hon fick reda på vad det berodde på. Så nu säger hon att hon har diabetes i och med att leverproverna hade tydligen varit sämre om de var pga alkoholen. Detta fick hon veta på ett 20 minuters läkarbesök är detta möjligt??? Dem kan ju inte ha fått provsvaren på 20 minuter knappt så dem kan ha hunnit ta proverna... Eller? Hon har tydligen fått insulinsprutor som hon ska ta när hon har lågt blodsocker?! jag trodde man tog det när man hade högt blodsocker... Vad händer om du tar insulin när du har lågt blodsocker? Hon skakar ju för att hon supit bort allt som kallas finmotorik och lufttrampar inte för att hon har lågt blodsocker. Hon kan säga att hon har jätte lågt blodsocker och håller på att svimma 5 minuter efter att vi ätit så då trycker hon i sig 5st dextrosol. Jag sa att läkarna måste ju sagt att hon ska ska äta en frukt för det är ju druvsocker i det med men hon säger att de inte hjälper. Alltså är det möjligt att hon skulle ha diabetes?
Och om det nu är någon här som tros känna igen mig eller veta vem min mamma är så perfekt öppna ögonen och låt inte henne lura er!