Annons:
Etikettfråga-doc
Läst 3055 ggr
bandi43
2013-12-19 17:50

Diabetes komplikation

Har haft diabetes i snart 20år.Har inte haft några komplikationer vid intimitet.Men för ca 1månader sen fick jag erektion men min penis såg helt krokig ut vilket den aldrig förr gjort.Samma sak hände 2dagar sedan.Mår väldigt dåligt och undrar om det är diabetes relaterat eller ev diskbråck som jag har.

Annons:
Karin20
2013-12-20 07:50
#1

http://www.ssdf.nu/samhallspaverkan/nyhet.php?id=1997 Vet inte om detta kan hjälpa dig, med Storstockholms Diabetesförening har tagit fram en broschyr om sex och diabetes. Ser iofs inte riktigt ditt problem där, men du kan säkert förstå bättre, eftersom du är man.

//Karin

bandi43
2013-12-21 19:51
#2

Tack så mycket för tips.

Inkanyezi
2014-01-14 15:19
#3

Att det skulle ha med diskbråck att göra är osannolikt, utan det är nog snarare någon svällkropp som har blivit annorlunda. Det kan så klart hänga ihop med diabetes på ett eller annat sätt, men jag tror att sådant kan komma spontant hos vem som helst. Diskbråck är ju något helt annat än åderbråck (eller bråck på bukhinnan), och det som diskbråck orsakar kan variera, men är ofta nervbesvär som smärta i benen, fötterna eller höfterna, alltså inte alls där själva bråcket sitter. En svällkropp som får penis att peka snett är ju en direkt fysiologisk förändring, och den kan bero på bristningar just där. Jag tycker att du ska konsultera en urolog. Om du har ont ska du absolut göra det.

Upp till toppen
Annons: