Annons:
Etikettövrigt
Läst 1690 ggr
CorneliaAndersson
2/7/15, 3:31 PM

Ny medarbetare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, alla på diabetes.ifokus!

Ville bara flika in med att skiva att jag är ny Medarbetare på sajten!
Jag ser verkligen fram emot detta uppdrag och hoppas kunna hjälpa till med att få en aktivare och informerande sajt!

Jag heter Cornelia Andersson och är 17 år. Jag går andra året på Praktiska gymnasiet i Kristianstad på naturbrukslinjen med inriktning hund. Min förhoppning är dock att, efter gymnasiet, läsa vidare till socionom och bli barn- och (/eller) ungdomskurator då jag verkligen gillar att hjälpa människor och jag vet själv hur det är att inte alltid må mentalt bra. Enligt mina vänner så har jag en stor förmåga att kunna prata med- och förstå människor, och enligt de så är kurator det perfekta jobbet för mig!

Jag har diabetes typ 1, sedan jag var 2,5 år gammal, och har haft många mot- och medgångar genom åren och legat på sjukhus, senast för bara några veckor sedan.
Gav nästan upp diabetesen, men har nu kommit på fötter igen!
Till min tröst har jag en fin familj och många fina djur!
Bla. en foderhäst, en katt och sedan driver jag Borgargatans Kaninuppfödning också!

Jag är en öppen människa som gillar att dela med mig om mitt liv, och är inte rädd för att säga i från om något är fel.
Därför driver jag också en blogg, som ni gärna får kika in på!

Ni är hjärtligt välkomna att skicka ett PM till mig om ni undrar saker, har tips till sajten etc.!
Även privata saker går bra att skriva om. Kom ihåg, ingen fråga är dum!

Blogg: www.corneliasdagbok.bloggplatsen.se 
Hemsida: www.borgargatanskaniner.weebly.com 

Hoppas vi hörs!
Cornelia!

(Postar en bild på mig, så ni ser vem det är som sitter här bakom skärmen)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: