Annons:
Etiketterdiabetestyp-1
Läst 2163 ggr
josefiiina
2015-06-29 16:45

Diabetesblogg ?

Hej mitt namn är Josefin, jag är 21 år och jag har en blogg www.nouw.com/josefint och jag skulle tycka det vore roligt med några andra bloggare runt åldern 20 som skulle vilja hjälpas åt med allt från inspiration, bilder och kanske till och med skriva inlägg åt varandra ?! allt med inriktning diabetes typ 1. Det går att kommentera här eller skriva ett mejl till mig på josefint@outlook.com  tveka inte! jag tror det kan bli roligt ❤️

Annons:
CorneliaAndersson
2015-06-29 18:16
#1

Kul med blogg!
Igår startade jag upp igen och det första jag gjorde var att importera min gamla blogg (www.corneliasdagbok.bloggplatsen.se) till min nya www.nouw.com/Neliia 

Jag kan länka din blogg i min för andra med diabetes som är intresserade! :)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

josefiiina
2015-06-29 19:32
#2

Hade varit kul :) håller på att starta en privat fb grupp  där man kan posta grejer att blogga eller bara skriva av sig på eller andra grejer som rör diabetes eller bloggande, något du är intresserad av ?

josefiiina
2015-06-29 19:58
#3

facebook gruppen heter Vi diabetesbloggare än så länge är det bara jag som är med men det är bara att gå med så accepterar jag.

CorneliaAndersson
2015-06-29 21:00
#4

Där går jag med!

Vad vill du att jag skriver som 'namn' till din blogg?
typ 'diabetesblogg' eller?;)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

josefiiina
2015-06-29 21:07
#5

Jo men gör det :)

josefiiina
2015-06-29 21:09
#6

Vet du fler personer som är "diabetesbloggare" så får du gärna be dom att gå med också i fb gruppen

Annons:
CorneliaAndersson
2015-06-29 21:50
#7

Vet inte så många tyvärr ;/

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

edsjo
2015-08-30 13:10
#8

Hej..

Här har ni min blogg: http://nouw.com/designbyedit. Hoppas att vill följa min vardag. Länkar gärna era bloggar till min om det är ok för er?

Är gruppen diabetesbloggare fortfarande aktuellt på fejan? hittar den inte.

CorneliaAndersson
2015-08-30 18:58
#9

#8
Hej vad kul!

Det får du gärna göra!

Gruppen är låst. Bli vän med mig eller Josefine på fejjan så kan vi säkert lägga till dig. Den heter Vi Diabetesbloggare :)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

[RC1393]
2015-09-09 15:06
#10

Jag har gått i tankarna ett tag att starta en blogg med relation till både min diabetes och mitt djurintresse. Största problemet hittills tycks vara att komma på ett passande namn… Skulle vara jätteroligt då jag ibland läser andra diabetesbloggar som jag snubblar över.

Upp till toppen
Annons: