Annons:
Etiketterdiabetestyp-2
Läst 1315 ggr
vember
8/7/15, 4:54 PM

operation

igår var jag på lasarettet i motala och opererade min högra stortå,de tog bort en liten benbit som stack ut och jag trodde att jag skulle bli sövd,men det räckte med lokalbedövning.tog en styv  timma o sedan fick jag villa och lite kaffe innan jag fick åka hem.jag kämpar på med att ändra kostvanor o tar min diabetesmedicin och hoppas att såret i tån ska läka fortare nu och att livet ska gå tillbaks till  som det var förut.minus allt onödigt socker förstås.

Annons:
CorneliaAndersson
8/7/15, 6:49 PM
#1

Endast lokalbedövning?
Usch, haha jag tycker att det låter läskigt!
Jag är rädd för själva nålarna till lokalbedövningen. Hade nog hellre velat bli sövd.

Jag själv har inte fått några problem med mina fötter,, ännu,, men berodde din operation på diabetesen?

Hoppas att allt går bra med foten! Vila nu ordentligt! :)
Lycka till! :)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

vember
8/8/15, 7:39 AM
#2

ja,jag slarvade o gick ej upp till vårdcentralen föränn 1,5 vecka ca efter  problemet med foten uppstått.den läkte inte på grund av diabetesen men nu hoppas jag att fot problemen snart är över.äter två sorters antibiotika  för fotens skull +allt som har med diabetesen att göra.få se nu om jag blir fortsatt sjukskriven,jag ska upp till vårdcentralen igen på måndag,men det löser sig säkert.

CorneliaAndersson
8/8/15, 10:29 AM
#3

#2
Ajajaj!

Ja, vi får hoppas att det blir bra så snart som möjligt! :)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

edsjo
8/9/15, 9:20 PM
#4

Hej. 

Låter inget vidare :(

Men hoppas att det löser sig.

Upp till toppen
Annons: