Sämsta leveransen - Dexcom g7 -
Min tacksamhet vet inga gränser. När denna lilla intelligenta mojäng sköter sig och levererar tydliga värden utan knorrande och jäkelskap.
Men när den kommer i obruten förpackning 10 st ×10 för att serva i 90 dagar och 5 av dessa 10 saknar nål och skriker efter en kvart att den gått ut.
Då får jag lite knäpp fnatt och blir väldigt väldigt uppstressad. Även om jag får reklamera dessa och nya kommer om nån dag.
Nu var det bara två som jag bad kära sambon komma med till mitt jobb. Och ingen av dessa är funktionsdugliga och mitt bg far i höjden nått alldeles för 😡😱😭🥵
Fanken vad jag tappar mitt humör🤐
Nåja, behövde nog bara få ut det i ord. I morgon är en annan dag.
Men under alla mina år har jag aldrig varit med om detta.
🌸🌼🌸
Livets alla steg
Är mina att ta
🌼🌸🌼
- Redigerat 2025-12-08 18:57 av Stjärnskott
Be att få byta till Libre 3 plus.
Min erfarenhet är att de fungerar lite bättre än Dexcom.
Det var en dålig sändning, hoppas att du anmälde det till de som skickat ut dem.
Det kan ju vara en hel omgång som gjorts som kanske skall återkallas.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Min erfarenhet är att om en strular så är det inte ovanligt att fler i samma omgång är likadana.
#3: Jo, helt ovanligt är det ju inte. Väldigt frustrerande blir det ju för oss som drabbas. I allafall för mig.
Det kan tyckas som en skit grej. Men det är ju inte det….. jag tror jag har lite skamkänslor - när jag blir gnällig över att hjälpmedel strular😌 För man förväntas vara tacksam.
Och visst är jag tacksam.
När grejorna fungerar 😇😉
🌸🌼🌸
Livets alla steg
Är mina att ta
🌼🌸🌼