Etiketterdiabetestyp-1
Läst 3653 ggr
Sussi_88
2011-09-10, 23:19

träff i stockholm

Hej! Jag heter Susanne och är 22 år, bor i Stockholm. Har haft diabetes typ 1 sedan 2009. Vill gärna träffa andra diabetiker för erfarenhetsutbyten och bara umgås. Om det är fler därute som vill samma sak, skriv gärna i min gästbok! Så styr vi upp något :)

med vänlig hälsning,

Susanne

agnes12
2012-03-19, 17:44

Hej! Vilket bra initiativ! Jag är lite äldre än dig (42 år) och bor inte i Stockholm, men jag är där en del och hade tyckt det var roligt att komma med någon gång. Jag är med i en fika-grupp i Göteborg (men bor i Skara sen två år tillbaka). Fika-gruppen i Göteborg träffas var femte vecka. Det är riktigt, riktigt roligt och jag har lärt mig mycket av de andra som är med. Vi pratar om allt möjligt som har med diabetes att göra, höga, låga blodsocker, när vi fick diabetes, hur vi fick diagnosen, pumpar, cgmer, pennor och appar. Hoppas det gått bra med ditt initiativ -- jätte kul att höra hur det gått och om det går att få vara med någon gång! Hälsningar Agneta

diabetesme
2012-04-24, 23:58

Hej Sussi,

Lustigt jag fick också min diagnos år 2009 och är nu 21 år gammal. Jag bor i alla fall en liten bit utanför Stockholm men skulle tycka det var super skoj att prata mer med fler i en liknande situation. Ska faktiskt träffa en av mina barndomsvänner (som också har diabetes typ 1) nu på torsdag.

Bästa hälsningar!

Upp till toppen